Produktbild
Art Weinstein

Lifestyle Market Segmentation

Buch

Based upon the author's 30 years of marketing and teaching experience, this book aims to explain the process of market segmentation and its applications. This text goes beyond the demographic and/or geographic categories to get at the whys of customer behaviour, carefully reviewing every facet, from theory to the exploration of applications.

CHF 170.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cahill, Dennis J.
  • ISBN: 978-0-7890-2868-6
  • EAN: 9780789028686
  • Produktnummer: 23200566
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.6 cm 530 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 530

26 weitere Werke von Art Weinstein:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.