Art Weinstein
Lifestyle Market Segmentation
Buch
Based upon the author's 30 years of marketing and teaching experience, this book aims to explain the process of market segmentation and its applications. This text goes beyond the demographic and/or geographic categories to get at the whys of customer behaviour, carefully reviewing every facet, from theory to the exploration of applications.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cahill, Dennis J.
- ISBN: 978-0-7890-2868-6
- EAN: 9780789028686
- Produktnummer: 23200566
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 200 S.
- Masse: H21.6 cm x B15.6 cm 530 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 530
26 weitere Werke von Art Weinstein:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.