Produktbild
Carolyn Mae Kim

Leveraging Technology in Leadership Communication

Ebook (PDF Format)

Taking a close look at how digital media can elevate or diminish a leader's influence, this book provides a framework to guide organizational leaders' selection and application of digital tools in communication with stakeholders. Through a media ecology approach, the book begins by exploring the transitions in technology over the course of human history that resulted in today's digital communication environment. It builds on this understanding to examine the value leadership communication provides to engage employees and drive organizational objectives internally, while also highlighting the value of leaders' external stakeholder communicatio… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-00-047284-4
  • EAN: 9781000472844
  • Produktnummer: 36574975
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 10 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Fotos, 8 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Carolyn Mae Kim, PhD, APR is an associate professor of public relations at Biola University and chair of the Department of Public Relations and Strategic Communication. Her research specialties include digital media, public relations, and credibility.

13 weitere Werke von Carolyn Mae Kim:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.