David (Hrsg.) Morgan
Key Words in Religion, Media and Culture
Buch
Highlighting the concepts guiding research into religion, media, and culture, this book offers a conceptual map of the field. It includes essays on the relationships between media and religion.
CHF 48.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-44863-5
- EAN: 9780415448635
- Produktnummer: 20390754
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 240 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 470 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 470
Über den Autor
David Morgan is Professor of Religion at Duke University. Author of several books, including Visual Piety (Routledge, 1998) and The Sacred Gaze (Routledge, 2005), Morgan is also co-founder and editor of the journal Material Religion and former chair of the International Study Commission on Media, Religion, and Culture. He co-edits the Religion, Media and Culture series for Routledge.
62 weitere Werke von David (Hrsg.) Morgan:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.