Produktbild
David (Hrsg.) Morgan

Key Words in Religion, Media and Culture

Buch

Highlighting the concepts guiding research into religion, media, and culture, this book offers a conceptual map of the field. It includes essays on the relationships between media and religion.

CHF 48.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-44863-5
  • EAN: 9780415448635
  • Produktnummer: 20390754
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 470 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 470

Über den Autor


David Morgan is Professor of Religion at Duke University. Author of several books, including Visual Piety (Routledge, 1998) and The Sacred Gaze (Routledge, 2005), Morgan is also co-founder and editor of the journal Material Religion and former chair of the International Study Commission on Media, Religion, and Culture. He co-edits the Religion, Media and Culture series for Routledge.

62 weitere Werke von David (Hrsg.) Morgan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.