Journalism After September 11
Examines how the attacks of 9/11 continue to transform the nature of journalism, particularly in the United States and Britain. This book brings together a group of scholars and media commentators to explore journalism's present and future, by engaging with issues such as trauma, free speech, censorship, patriotism, impartiality, and celebrity.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Allan, Stuart (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-46014-9
- EAN: 9780415460149
- Produktnummer: 23152130
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 342 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 600 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 600
14 weitere Werke von Barbie (Hrsg.) Zelizer:
Bewertungen
Anmelden