Produktbild
Kaye Sung Chon

Japanese Tourists

Socio-Economic, Marketing, and Psychological Analysis

Buch

Japanese Tourists: Socio-Economic, Marketing, and Psychological Analysis investigates the specific needs, behaviors, and desires of this growing segment of the international tourism market. By taking cultural traits into account, travel industry professionals can better understand exactly what kinds of amenities, accommodations, service, and total experience Japanese travelers are looking for. This volume of original research and well-grounded theory elucidates the specific factors that go into Japanese travel and buying decisions.

CHF 239.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Inagaki, Tsutomu
  • ISBN: 978-0-7890-0970-8
  • EAN: 9780789009708
  • Produktnummer: 23360831
  • Verlag: Taylor & Francis Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 234 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 567 g
  • Gewicht: 567
  • Sonstiges: Undergraduate

44 weitere Werke von Kaye Sung Chon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.