Produktbild
George (Hrsg.) Gerbner

Invisible Crises

What Conglomerate Control Of Media Means For America And The World

Buch

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mowlana, Hamid (Hrsg.) / Schiller, Herbert I. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-31636-5
  • EAN: 9780367316365
  • Produktnummer: 31159424
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 720 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 720

Über den Autor


George Gerbner is professor emeritus at the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. Hamid Mowlana is professor of communication at American University and president of the International Association of Media Research. Herbert I. Schiller is professor emeritus of communication at the University of California at San Diego. George Gerbner is professor emeritus at the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. Hamid Mowlana is professor of communication at American University and president of the International Association of Media Research. Herbert I. Schiller is professor emeritus of communication at the University of California at San Diego. George Gerbner is professor emeritus at the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. Hamid Mowlana is professor of communication at American University and president of the International Association of Media Research. Herbert I. Schiller is professor emeritus of communication at the University of California at San Diego.

2 weitere Werke von George (Hrsg.) Gerbner:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.