Produktbild
Leeuwen, Theo van (University of Technology, Sydney, Australia)

Introducing Social Semiotics

An Introductory Textbook

Buch

This text makes concrete the complexities of meaning-making and is useful reading for anyone interested in how communication works.

CHF 57.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-24944-7
  • EAN: 9780415249447
  • Produktnummer: 9454719
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 308 S.
  • Masse: H24.3 cm x B17.8 cm x D1.5 cm 635 g
  • Abbildungen: 25 Tables, black and white
  • Gewicht: 635

Über den Autor


Theo van Leeuwen is one of the biggest names in communication and language research and his work always generates a lot of interest. He has extensive experience working in TV and film in Holland and Australia, and is now Chair of the Centre for Language & Communication Research at Cardiff University.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.