John O'Shaughnessy
Interpretation in Social Life, Social Science, and Marketing
BuchCHF 265.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-77758-2
- EAN: 9780415777582
- Produktnummer: 23237789
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 228 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 454 g
- Gewicht: 454
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
Über den Autor
John O'Shaughnessy is Professor Emeritus at the Graduate School of Business, Columbia University and formerly Senior Associate at the Judge Institute, Cambridge University and is the author or co-author of fourteen books on business topics, including Persuastion in Advertising and The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers, also published by Routledge.
27 weitere Werke von John O'Shaughnessy:
Ebook (EPUB Format)
CHF 48.35
Ebook (PDF Format)
CHF 48.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.