Michel (Hrsg.) Desbordes
International Sport Marketing
Issues and Practice
BuchCHF 59.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Richelieu, André (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-367-73036-9
- EAN: 9780367730369
- Produktnummer: 34927568
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 232 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
Über den Autor
Michel Desbordes?is Professor in Sports Marketing at the University of Paris-Saclay, France. As a media consultant, he is regularly consulted by BFM, France Télévisions, Europe 1,?Le Monde?and?L'Équipe?to discuss matters of sports business. He is also the chief editor of the?International Journal of Sports Marketing and Sponsorship.André Richelieu is Professor at the School of Businessof theUniversity of Québec in Montreal, Canada. He specializes in brand management and sport marketing in the context of sportainment (sport and entertainment). He provides his expertise as an international guest professor and speaker, as well as a consultant with the media, in Canada and abroad.
18 weitere Werke von Michel (Hrsg.) Desbordes:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.