Produktbild
Michel (Hrsg.) Desbordes

International Sport Marketing

Issues and Practice

Buch

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Richelieu, André (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-73036-9
  • EAN: 9780367730369
  • Produktnummer: 34927568
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.

Über den Autor


Michel Desbordes?is Professor in Sports Marketing at the University of Paris-Saclay, France. As a media consultant, he is regularly consulted by BFM, France Télévisions, Europe 1,?Le Monde?and?L'Équipe?to discuss matters of sports business. He is also the chief editor of the?International Journal of Sports Marketing and Sponsorship.André Richelieu is Professor at the School of Businessof theUniversity of Québec in Montreal, Canada. He specializes in brand management and sport marketing in the context of sportainment (sport and entertainment). He provides his expertise as an international guest professor and speaker, as well as a consultant with the media, in Canada and abroad.

18 weitere Werke von Michel (Hrsg.) Desbordes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.