Charles W. L. Hill
International Business
Competing in the Global Marketplace
By focusing on managerial implications, this text explores in-depth international business. It includes an explanation of how and why countries differ and the functions of the global monetary system, as well as a review of the economics and politics of international trade and investment.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V136:
Neuauflage/Nachdruck unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-07-235533-8
- EAN: 9780072355338
- Produktnummer: 27763084
- Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 736 S.
- Masse: H28.6 cm x B23.5 cm x D2.5 cm 1'820 g
- Auflage: 3 Revised edition
- Gewicht: 1820
- Sonstiges: Undergraduate
23 weitere Werke von Charles W. L. Hill:
Competing in the Global Marketplace
Lose Blätter
CHF 497.00
Competing in the Global Marketplace
Lose Blätter
CHF 266.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.