Produktbild
Tim (Hrsg.) Coles

International Business and Tourism

Global Issues, Contemporary Interactions

Buch

Explores what is possibly the most unrecognized of international service industries, placing tourism in the context of contemporary globalization and trade in services. This textbook provides fresh perspectives on tourism as a form of international business, and the implications for firms, the state and individuals.

CHF 209.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hall, C. Michael (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-42430-1
  • EAN: 9780415424301
  • Produktnummer: 23085003
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 680 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 680

Über den Autor


Tim Coles is University Business Research Fellow and Senior Lecturer in Management in the School of Business and Economics at the University of Exeter, UK, where he is also co-director of the Centre for Tourism Studies. C. Michael Hall is Professor of Marketing in the Department of Management, University of Canterbury, New Zealand; Visiting Professor, Faculty of Organisation and Management, Sheffield Hallam University, UK; and a Docent at the Department of Geography, University of Oulu, Finland. He is also co-editor of the journal Current Issues in Tourism.

9 weitere Werke von Tim (Hrsg.) Coles:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.