Rae (Hrsg.) Earnshaw
Intelligent Agents for Mobile and Virtual Media
Ebook (PDF Format)
As the Internet and World Wide Web continue to influence corporate and private activities, systems are needed that mimic human-to-human interface, to simplify the human-to-computer interface. Intelligent Agents are likely to play a significant role in the design of such interfaces, and this book explores how they could influence media-based systems. Throughout, the text maps out the considerable advances that have already been made, paving the way toward a future where computers will be truly described as an intelligent aid to our personal and business lives.
CHF 106.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Vince, John (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4471-0677-7
- EAN: 9781447106777
- Produktnummer: 38251871
- Verlag: Springer London
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 202 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 2002
35 weitere Werke von Rae (Hrsg.) Earnshaw:
Ebook (PDF Format)
CHF 246.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.