Produktbild
Léonie (Hrsg.) Rennie

Integrating Science, Technology, Engineering, and Mathematics

Issues, Reflections, and Ways Forward

Buch

This title presents a clear documentation and critical analysis of the contribution of science in curriculum integration - its implementation and its strengths and weaknesses - and will assist teachers, science educators, and researchers to understand how this approach can work to engage students and improve their learning.

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Venville, Grady (Hrsg.) / Wallace, John (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-89757-0
  • EAN: 9780415897570
  • Produktnummer: 23143779
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 150 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 226 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 226

Über den Autor


Léonie Rennie is a Professor in the Science and Mathematics Education Centre at Curtin University in Western Australia.Grady Venville is Professor of Science Education, Graduate School of Education, University of Western Australia.John Wallace is a Professor at the Ontario Institute for Studies in Education, University of Toronto.

3 weitere Werke von Léonie (Hrsg.) Rennie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.