Esther (Hrsg.) Thorson
Integrated Communication
Synergy of Persuasive Voices
Buch
The result of a series of papers presented at the 11th annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Chicago, this volume goes beyond case studies of the use of integrated marketing to look at how integrated communication actually works for optimal marketing effects.
CHF 130.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Moore, Jeri (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-1391-3
- EAN: 9780805813913
- Produktnummer: 23367983
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 396 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 890 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 890
21 weitere Werke von Esther (Hrsg.) Thorson:
Synergy of Persuasive Voices
Ebook (EPUB Format)
CHF 96.75
Synergy of Persuasive Voices
Ebook (EPUB Format)
CHF 85.15
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.