Produktbild
Frane (Hrsg.) Adam

Innovation in Socio-Cultural Context

Buch

This text focuses on the rule of social capital in the process of innovation: the social networks and the norms; values and attitudes (such as trust) of the actors; social capital as both bonding and bridging links between actors; and social capital as a feature at all spatial levels, from the single inventor to the transnational corporation.

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Westlund, Hans (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-63622-3
  • EAN: 9780415636223
  • Produktnummer: 23386123
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 600 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 600

Über den Autor


Frane Adam is Head of the Research Centre at the Institute for Developmental and Strategic Analyses (IRSA), Ljubljana, Slovenia; Professor at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia; and Professor at the School of Advanced Social Studies, Nova Gorica, Slovenia.Hans Westlund is Professor at KTH (Royal Institute of Technology), Stockholm, Sweden; JIBS (Jönköping International Business School), Jönköping, Sweden; and IRSA (Institute for Developmental and Strategic Analyses), Ljubljana, Slovenia.

3 weitere Werke von Frane (Hrsg.) Adam:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.