Peter Doyle
Innovation in Marketing
Buch
Presents a collection of material describing both systems innovation and the launch of new products. This book features key themes which include: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, and effectiveness in innovation.
CHF 76.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Bridgewater, Susan
- ISBN: 978-0-7506-4121-0
- EAN: 9780750641210
- Produktnummer: 21262052
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 240 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.6 cm 440 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 440
92 weitere Werke von Peter Doyle:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.