Innovation and digital marketing as crisis management tools
The following research will analyse how marketing and innovation have migrated towards digital platforms, the strategies, approaches that have been adopted and how all these new tools that go hand in hand with the development of the technology era influence the increase in sales of the different companies that bet on these new media. It will also focus on making a contrast between the fundamentals of digital marketing and a real case study specifically with the company DOMINO'S PIZZA, since, it is the leader in this niche in the Colombian market and has been one of the pioneers in the global market of the fast food sector that implemented adv…
Mehr
CHF 60.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Juliana Muñoz, Daniel Pachon *. / Bejarano, Paula
- ISBN: 978-620-3-11419-5
- EAN: 9786203114195
- Produktnummer: 36155760
- Verlag: Lightning Source Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 68 S.
- Masse: H22.0 cm x B15.0 cm x D0.4 cm 119 g
- Gewicht: 119
Über den Autor
Lateinamerikanischer Unternehmer und Seniorstudent der Betriebswirtschaftslehre, mit großem Interesse an Forschung und Implementierung von digitalem Marketing in Organisationen, Arbeitserfahrung in den Bereichen Innovation und Finanzen.
7 weitere Werke von Robert Rodriguez Celedon:
Bewertungen
Anmelden