Produktbild
Reza (Hrsg.) Khanbilvardi

Infrastructure and Marketing in Water Resources

Proceedings of Sessions Sponsored by the Water Resources Planning and Management Division of the American Society of Civil Engineers in Conjunction with the ASCE National Convention, Nashville, Tennessee

Buch

Reviewing the nation's water resources infrastructure needs, this title presents solutions to institutional constraints in water marketing, and a report on water marketing in California. It also covers planning methods for infrastructure rehabilitation and replacement of water resources, including case reports on renewing a pumping station.

CHF 12.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-87262-657-7
  • EAN: 9780872626577
  • Produktnummer: 23354344
  • Verlag: American Society of Civil Engineers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1988
  • Seitenangabe: 59 S.
  • Sonstiges: Undergraduate

1 weiteres Werk von Reza (Hrsg.) Khanbilvardi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.