Produktbild
Erdener Kaynak

Industrial Products

A Guide to the International Marketing Economics Model

Buch

Author Jansson merges different perspectives and ideas into a powerful theory on international marketing of industrial products, mainly modern approaches from marketing, organization theory, and institutional economic theory. He combines micro and macro approaches, which is rarely done in marketing and economics. Industrial Products illustrates this new framework with a detailed account of the experiences of thirteen West-European Transnational Corporations in industrial markets in South East Asia.

CHF 166.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jansson, Hans
  • ISBN: 978-1-56024-425-7
  • EAN: 9781560244257
  • Produktnummer: 23089195
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1994
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 544 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 544

100 weitere Werke von Erdener Kaynak:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.