Produktbild
Silvia (Hrsg.) Gomes

Incarceration and Generation, Volume II

Challenging Generational Relations

Buch

This two-volume, edited collection lays the groundwork for an international exploration of incarceration and generation, covering a range of geographic, judicial and administrative contexts of incarceration from contributors across a range of subjects. Volume II examines intergenerational relations issues within contexts of incarceration. It focuses on the intergenerational continuities in imprisonment; intergenerational justice and citizenship; the impacts of incarceration on multiple generations and within families; and media representations of the intergenerationality of incarceration. Volume I explores an array of experiences, dynamics, c… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Duarte, Vera (Hrsg.) / Carvalho, Maria João Leote de (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-82275-0
  • EAN: 9783030822750
  • Produktnummer: 37903226
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 340 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D2.3 cm 553 g
  • Auflage: 1st ed. 2022
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 553

Über den Autor


Silvia Gomes is Lecturer at Nottingham Trent University (NTU), UK, and researcher at the Interdisciplinary Centre of Social Sciences (CICS.NOVA), Portugal, and at the Critical Crimininology Research Group at NTU, UK.Maria João Leote de Carvalho is researcher at the Interdisciplinary Centre of Social Sciences (CICS.NOVA), School of Social Sciences and Humanities at the Universidade NOVA de Lisboa (NOVA FCSH), Portugal. Vera Duarte is Assistant Professor at University of Maia (ISMAI) and researcher at the Interdisciplinary Centre of Social Sciences (CICS.NOVA), Portugal.

3 weitere Werke von Silvia (Hrsg.) Gomes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.