Improving Learning by Widening Participation in Higher Education
Presents a rationale for improving learning for diverse students from a range of backgrounds within higher education.
CHF 55.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Bathmaker, Ann-Marie (Hrsg.) / Crozier, Gill (Hrsg.) / Davis, Pauline (Hrsg.) / Ertl, Hubert (Hrsg.) / Fuller, Alison (Hrsg.) / Hayward, Geoff (Hrsg.) / Heath, Sue (Hrsg.) / Hockings, Chris (Hrsg.) / Parry, Gareth (Hrsg.) / Reay, Diane (Hrsg.) / Vignoles, Anna (Hrsg.) / Williams, Julian (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-49542-4
- EAN: 9780415495424
- Produktnummer: 23301686
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 266 S.
- Masse: H21.6 cm x B13.8 cm 530 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 530
Über den Autor
Miriam David is Professor of Sociology of Education and Associate Director (Higher Education) of the ESRC's Teachingand Learning Research Programme at the Institute of Education, University of London.
9 weitere Werke von Miriam (Hrsg.) David:
Bewertungen
Anmelden