Produktbild
Na'Ilah Suad (Hrsg.) Nasir

Improving Access to Mathematics: Diversity and Equity in the Classroom

Buch

Examines how the multiple dimensions of race, class, culture, power and knowledge interact in mathematics classrooms to foster and create inequities. This book explores theoretical perspectives, describes successful classroom practices, and offers insights into how we might develop an effective sociocultural approach to equity in math education.

CHF 46.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cobb, Paul (Hrsg.) / Banks, James A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8077-4728-5
  • EAN: 9780807747285
  • Produktnummer: 2811953
  • Verlag: Teachers College Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 211 S.
  • Masse: H22.9 cm x B16.3 cm x D1.4 cm 318 g
  • Gewicht: 318

Über den Autor


Na'ilah Suad Nasir is Assistant Professor of Education at the School of Education, Stanford University, Stanford, California. Paul Cobb is Professor of Mathematics Education at Peabody College, Vanderbilt University, Nashville, Tennessee.

5 weitere Werke von Na'Ilah Suad (Hrsg.) Nasir:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.