Andrew J. DuBrin
Impression Management in the Workplace
Research, Theory and Practice
Buch
A guide to the effective use of impression management based on research and theory, with particular attention to practical application.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-87173-0
- EAN: 9780415871730
- Produktnummer: 23166029
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H23.5 cm x B18.7 cm 612 g
- Abbildungen: farb. Abb.
- Gewicht: 612
Über den Autor
Andrew J. DuBrin is a Professor of Management emeritus at the E. Philip Saunders College of Business at the Rochester Institute of Technology, where he has taught courses and conducts research in leadership, organizational behavior, influence processes, and career management.
18 weitere Werke von Andrew J. DuBrin:
Research, Theory and Practice
Lose Blätter
CHF 201.00
Research, Theory and Practice
Ebook (PDF Format)
CHF 50.30
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.