Produktbild
Andrew J. DuBrin

Impression Management in the Workplace

Research, Theory and Practice

Buch

A guide to the effective use of impression management based on research and theory, with particular attention to practical application.

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-87173-0
  • EAN: 9780415871730
  • Produktnummer: 23166029
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.5 cm x B18.7 cm 612 g
  • Abbildungen: farb. Abb.
  • Gewicht: 612

Über den Autor


Andrew J. DuBrin is a Professor of Management emeritus at the E. Philip Saunders College of Business at the Rochester Institute of Technology, where he has taught courses and conducts research in leadership, organizational behavior, influence processes, and career management.

18 weitere Werke von Andrew J. DuBrin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.