Produktbild
Thomas G. (Hrsg.) Plante

Human Interaction with the Divine, the Sacred, and the Deceased

Psychological, Scientific, and Theological Perspectives

Ebook (EPUB Format)

Human Interaction with the Divine, the Sacred, and the Deceased brings together cutting-edge empirical and theoretical contributions from scholars in fields including psychology, theology, ethics, neuroscience, medicine, and philosophy, to examine how and why humans engage in, or even seek spiritual experiences and connection with the immaterial world. In this richly interdisciplinary volume, Plante and Schwartz recognize human interaction with the divine and departed as a cross-cultural and historical universal that continues to concern diverse disciplines. Accounting for variances in belief and human perception and use, the book is divided… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schwartz, Gary E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-041802-6
  • EAN: 9781000418026
  • Produktnummer: 35779859
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 302 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 10 schwarz-weiße Abbildungen, 8 schwarz-weiße Fotos, 2 schwarz-weiße Zeichnungen, 4 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Thomas G. Plante is Professor of psychology, and by courtesy, religious studies, at Santa Clara University. He is also Adjunct Clinical professor of psychiatry and behavioral sciences at Stanford University School of Medicine, USA.Gary E. Schwartz is Professor of Psychology, Medicine, Neurology, Psychiatry, and Surgery at the University of Arizona. He is also Director of the Laboratory for Advances in Consciousness and Health in the Department of Psychology at the University of Arizona, USA.

4 weitere Werke von Thomas G. (Hrsg.) Plante:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.