Neville A. (Hrsg.) Stanton
Human Factors In Consumer Products
Buch
The text aims to provides a comprehensive and informative view of how human factors are applied successfully to the design and evaluation of consumer products. It illustrates by way of case studies how consumer products are designed and evaluated, emphasizing the use of methods and techniques with supportive evidence of their efficiency.
CHF 96.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7484-0603-6
- EAN: 9780748406036
- Produktnummer: 2418132
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 287 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 570 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 570
35 weitere Werke von Neville A. (Hrsg.) Stanton:
Ebook (EPUB Format)
CHF 53.50
Ebook (PDF Format)
CHF 52.90
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.