Human-Centered Social Media Analytics
Utilizing the ubiquity of social media in modern society, the emerging interdisciplinary field of social computing offers the promise of important human-centered applications. Human-Centered Social Media Analytics provides a timely and unique survey of next-generation social computational methodologies. The text explains the fundamentals of this field, and describes state-of-the-art methods for inferring social status, relationships, preferences, intentions, personalities, needs, and lifestyles from human information in unconstrained visual data. The collected chapters present a range of different viewpoints examining the various possibilitie…
Mehr
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-319-05490-2
- EAN: 9783319054902
- Produktnummer: 16141222
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 216 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.7 cm 494 g
- Auflage: 2014
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 494
13 weitere Werke von Yun (Hrsg.) Fu:
Bewertungen
Anmelden