Produktbild
William Winston

How Consumers Pick a Hotel

Strategic Segmentation and Target Marketing

Buch

'Despite its provocative title, this new book by Dennis J. Cahill is a serious review of many aspects of market segmentation and strategic design. Mr. Cahill uses the real consumer dilemma of selecting a hotel as a paradigm of consumer choice. He then discusses various theories describing how consumers make such decisions and what marketers can learn from this to improve their strategies. The discussion includes reviews of product introduction. Although not limited exclusively to services, virtually every example is drawn from the service industries, making this a good addition to the services literature.

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cahill, Dennis J
  • ISBN: 978-0-7890-0184-9
  • EAN: 9780789001849
  • Produktnummer: 23157462
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: 249 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 249

95 weitere Werke von William Winston:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.