Produktbild
Susan H. Sarapin

Holy Hype

A Guide to Religious Fervor in the Advertising of Goods and the Good News

Buch

Holy Hype: Religious Fervor in the Advertising of Goods and the Good News defines and explores the intersection of the sacred-religious symbols, themes, and rhetoric-within the profane realm of advertising and promotion. Susan H. Sarapin and Pamela L. Morris trace the historical overlap of consumer and religious ideologies in society, offering detailed examples of its use throughout history through analyses of over a hundred collected advertisements, from monks selling copiers, to billboard messages from God, to angels and the worship of vodka. Throughout the book, the authors continually evaluate if and when the technique of 'holy hype' is e… Mehr

CHF 158.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Morris, Pamela L.
  • ISBN: 978-1-79362-934-0
  • EAN: 9781793629340
  • Produktnummer: 37433289
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 258 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.8 cm 531 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 531

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.