High Visibility
Making and Marketing of Celebrities
CHF 26.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: etc.
- ISBN: 978-0-8442-3448-9
- EAN: 9780844234489
- Produktnummer: 33561480
- Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 346 S.
- Masse: H23.5 cm x B16.0 cm x D0.0 cm 650 g
- Abbildungen: Illustrations
- Gewicht: 650
- Sonstiges: Undergraduate
Über den Autor
Philip Kotler, Ph.D. is the S. C. Johnson Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management. He is the author of 35 books, including Marketing Management, the most widely used marketing book in graduate business schools worldwide. He has been a consultant to IBM, General Electric, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford, and other global corporations and places.
3 weitere Werke von Irving Rein:
Bewertungen
Anmelden