Handbook of Service Science, Volume II
The second volume of this successful handbook represents varied perspectives on the fast-expanding field of Service Science. The novel work collected in these chapters is drawn from both new researchers who have grown-up with Service Science, as well as established researchers who are adapting their frames for the modern service context. The first Handbook of Service Science marked the emergence of Service Science when disciplinary studies of business-to-customer service systems intertwined to meet the needs of a new era of business-to-business and global service ecosystems. Today, the evolving discipline of Service Science involves advanc…
Mehr
CHF 304.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lyons, Kelly (Hrsg.) / Maglio, Paul P. (Hrsg.) / Patrício, Lia (Hrsg.) / Sawatani, Yuriko (Hrsg.) / Spohrer, James C. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-07502-6
- EAN: 9783030075026
- Produktnummer: 32716015
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 868 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D4.6 cm 1'288 g
- Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2019
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 1288
Über den Autor
124756268
4 weitere Werke von Cheryl A. (Hrsg.) Kieliszewski:
Bewertungen
Anmelden