Produktbild
Hatem (Hrsg.) El-Gohary

Handbook of Research on IoT, Digital Transformation, and the Future of Global Marketing

Buch

The business world today is changing enormously due to many factors that affect every element of the business cycle worldwide. From globalization to recession, in addition to other environmental forces, companies today face numerous challenges that have a great impact on business. Among the factors that are affecting the current way business is conducted are the emergence of marketing tools including the internet, internet of things (IoT), virtual reality, mobile applications, social media, electronic word of mouth (eWoM), artificial intelligence, digital marketing, and more that have a great impact not only on customers but also on companies… Mehr

CHF 415.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Edwards, David (Hrsg.) / Mimoun, Mohamed Slim Ben (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-79987-192-7
  • EAN: 9781799871927
  • Produktnummer: 36729099
  • Verlag: IGI Global
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 425 S.
  • Masse: H27.9 cm x B21.6 cm x D0.0 cm 633 g
  • Gewicht: 633
  • Sonstiges: General (US: Trade)

3 weitere Werke von Hatem (Hrsg.) El-Gohary:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.