Produktbild
Jing (Hrsg.) Zhou

Handbook of Organizational Creativity

Buch

Offers knowledge in the area of organizational creativity. This book provides a historical review of organizational creativity theory and research. It presents critical reviews and summaries of research on micro, meso, and macro topics concerning organizational creativity. It is intended for professors and students in management and psychology.

CHF 156.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Shalley, Christina E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8058-4072-8
  • EAN: 9780805840728
  • Produktnummer: 14677488
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 418 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 930 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 930

Über den Autor


Jing Zhou is Professor of Management in the Jesse H. Jones Graduate School of Management at Rice University.Christina E. Shalley is GT Advance Professor in the College of Management at the Georgia Institute of Technology.

6 weitere Werke von Jing (Hrsg.) Zhou:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.