Handbook of Organizational Creativity
Offers knowledge in the area of organizational creativity. This book provides a historical review of organizational creativity theory and research. It presents critical reviews and summaries of research on micro, meso, and macro topics concerning organizational creativity. It is intended for professors and students in management and psychology.
CHF 156.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Shalley, Christina E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-4072-8
- EAN: 9780805840728
- Produktnummer: 14677488
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 418 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 930 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 930
Über den Autor
Jing Zhou is Professor of Management in the Jesse H. Jones Graduate School of Management at Rice University.Christina E. Shalley is GT Advance Professor in the College of Management at the Georgia Institute of Technology.
6 weitere Werke von Jing (Hrsg.) Zhou:
Bewertungen
Anmelden