Produktbild
Simon P. (Hrsg.) Anderson

Handbook of Media Economics, vol 1A

Ebook (PDF Format)

Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their economics. The book spans the large scope of media economics, simultaneously offering in-depth analysis of particular topics, including the economics of why media are important, how media work (including financing sources, institutional settings, and regulation), what determines media content (including media bias), and the effects of new technologies. The book provi… Mehr

CHF 139.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Waldfogel, Joel (Hrsg.) / Stromberg, David (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-444-62724-7
  • EAN: 9780444627247
  • Produktnummer: 36160665
  • Verlag: Elsevier Science & Techn.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 562 S.
  • Plattform: PDF

4 weitere Werke von Simon P. (Hrsg.) Anderson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.