Handbook of Management Communication
Management communication encompasses a wide range of practices that define modern organizations. Those practices are, in many respects, constituted, formed and contextualized by the use of language. This handbook traces the theoretical modelling of these practices by contemporary research. It explores their linguistic features and performance in specific situations of value creation and in various modes. It is a companion for students and scholars of applied linguistics and organizational communication as well as management and strategy research.
CHF 245.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V218:
Noch nicht erschienen, September 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Stücheli-Herlach, Peter (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5015-1655-9
- EAN: 9781501516559
- Produktnummer: 27099483
- Verlag: De Gruyter Mouton
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 500 S.
- Masse: H24.0 cm x B17.0 cm
- Reihenbandnummer: 16
Über den Autor
François Cooren, Université de Montréal, Canada; Peter Stücheli-Herlach, Zurich University of Applied Sciences, Switzerland.
9 weitere Werke von François (Hrsg.) Cooren:
Bewertungen
Anmelden