Produktbild
Jaipaul L. (Hrsg.) Roopnarine

Handbook of International Perspectives on Early Childhood Education

Ebook (EPUB Format)

The Handbook of International Perspectives on Early Childhood Education provides a groundbreaking compilation of research from an interdisciplinary group of distinguished experts in early childhood education (ECE), child development, cultural and cross-cultural research in the psychological sciences, etc. The chapters provide current overviews of ECE in Latin America and the Caribbean, the Middle East, Asia, Australia, Africa, Europe, the US, and Canada, and convey how ECE is multi-sectorial, multi-cultural, and multi-disciplinary, undergirded by such disciplines as neuroscience, psychological anthropology, cross-cultural human development, c… Mehr

CHF 127.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Johnson, James E. (Hrsg.) / Flannery Quinn, Suzanne (Hrsg.) / Patte, Michael M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-20361-2
  • EAN: 9781317203612
  • Produktnummer: 26360148
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 454 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 8 schwarz-weiße Zeichnungen, 39 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Jaipaul L. Roopnarine, Pearl S. Falk Professor of Human Development and Family Science, Syracuse University, USA and Professor of Developmental Psychology, Anton de Kom University of Suriname, SurinameJames E. Johnson is Professor of Early Childhood Education, College of Education, The Pennsylvania State University, USA.Suzanne Flannery Quinn is a Senior Lecturer in Early Childhood Studies at Froebel College, University of Roehampton, London, UK.Michael M. Patte is Professor of Education, College of Education, Bloomsburg University, USA.

10 weitere Werke von Jaipaul L. (Hrsg.) Roopnarine:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.