Government Public Relations
A Reader
Public relations play a crucial role in advancing the work of public agencies. This text introduces the theory, practice, and context of public relations and describes the advantages of implementing public relations as a management tool. It looks at public relations in public administration.
CHF 130.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Garnett, James (Beitr.) / Berman, Evan M. (Reihe Hrsg.) / Radvanovsky, Robert (Beitr.) / Grunig, James E. (Beitr.) / Pinkleton, Bruce E. (Beitr.) / Clay, Joy A. (Beitr.) / Chen, Don-yun (Beitr.) / Bovaird, Tony (Beitr.) / Wing-Hung Lo, Carlos (Beitr.) / Piotrowski, Suzanne J. (Beitr.) / Martin, Daniel W. (Beitr.) / Martin, Steve (Beitr.) / Viteritti, Joseph P. (Beitr.) / Kosar, Kevin R. (Beitr.) / Kalantari, Behrooz (Beitr.) / Downes, Edward (Beitr.) / Thomas, John Clayton (Beitr.) / Huang, Tong-yi (Beitr.) / Hsaio, Naiyi (Beitr.) / Wickins, Robert J. (Beitr.)
- ISBN: 978-1-4200-6277-9
- EAN: 9781420062779
- Produktnummer: 23088610
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 456 S.
- Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D3.1 cm 840 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 840
5 weitere Werke von Mordecai (Hrsg.) Lee:
Bewertungen
Anmelden