Produktbild
Hamish (Hrsg.) Coates

Global Student Engagement

Policy Insights and International Research Perspectives

Ebook (PDF Format)

Drawing together major global studies from leading researchers, this book presents novel results, ideas and developments from the world's largest collaborative study of student engagement in higher education. It builds insight into contemporary higher education practice, policy, and research.The chapters are written by researchers who lead student engagement research in nine diverse countries across Asia, the Americas and Europe. The book presents results, benchmark data, and case studies. It deep-dives into research programs, analytical capabilities, empirical situations, and development trajectories. The book updates earlier publications an… Mehr

CHF 51.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gao, Xi (Hrsg.) / Guo, Fei (Hrsg.) / Shi, Jinghuan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-057814-0
  • EAN: 9781000578140
  • Produktnummer: 37959618
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 54 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Fotos, 49 schwarz-weiße Zeichnungen, 17 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Hamish Coates is a Tenured Professor at Tsinghua University's Institute of Education, and Director of the Higher Education Research Division.Xi Gao is a doctoral student at Tsinghua University's Institute of Education.Fei Guo is an Assistant Professor at the Institute of Education Tsinghua University.Jinghuan Shi is a Professor and the Chair of the Academic Committee of the Institute of Education, the Director of the Research Center for the Assessment of College and Student Tsinghua University.

23 weitere Werke von Hamish (Hrsg.) Coates:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.