Produktbild
Hans (Hrsg.) Westerbeek

Global Sport Business

Community Impacts of Commercial Sport

Buch

This title deals with some of the most important driving factors of sport's global attractiveness, but it also tackles important positive and negative impacts of sport as a global business on local and global communities of sport's (potential) fans and participants.

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-82823-9
  • EAN: 9780415828239
  • Produktnummer: 23118914
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 144 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 259 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 259

Über den Autor


Hans Westerbeek is the Director of the Institute of Sport, Exercise and Active Living (ISEAL) and Professor of Sport Business in the School of International Business at Victoria University (VU) in Melbourne, Australia. He also holds an appointment as Professor in Sport Management at the Free University of Brussels in Belgium.

2 weitere Werke von Hans (Hrsg.) Westerbeek:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.