Gerard Goggin
Global Mobile Media
Buch
Alongside phones, there are a range of other portable media devices widely used. This book aims to integrate an understanding of the mobile media economy (political and cultural), with knowledge of mobile culture (media forms, genres, audiences, and practices), and presents an account of the politics of mobiles.
CHF 156.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-46917-3
- EAN: 9780415469173
- Produktnummer: 19085507
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 226 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 506 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 506
Über den Autor
Gerard Goggin is Professor of Digital Communication in the Journalism and Media Research Centre, University of New South Wales, Australia. His research interests focus on mobile media, Internet, disability, media history and policy. Previous publications include Internationalizing Internet Studies (2009), Mobile Technologies: From Telecommunications to Media (with Larissa Hjorth, 2009), Mobile Phone Cultures (2008), Mobile Media (with Larissa Hjorth, 2007), Cell Phone Culture (2006) and Digital Disability (2003).
66 weitere Werke von Gerard Goggin:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.