Global Media Studies
An Ethnographic Perspective
This text explores the theoretical and methodological threats that are defining global media studies as a discipline. Emphasizing the connection of globalization to local culture, this collection shows the performative and creative relationships that audiences develop with and through the media.
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Murphy, Patrick D. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-31440-4
- EAN: 9780415314404
- Produktnummer: 23354113
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 328 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 612 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 612
2 weitere Werke von Marwan (Hrsg.) Kraidy:
Bewertungen
Anmelden