Produktbild
Robert Samuels

Generation X and the Rise of the Entertainment Subject

Buch

Generation X and the Rise of the Entertainment Subject defines Gen X as the first generationto be dominated by entertainment subjectivity. A social and psychological feedback loop is created as entertainment caters to adolescent consumers while the consumer, in turn, is shaped by the entertainment they internalize. While the paradigmatic latchkey young adults are immersed in media consumption, they see the world through the lens of popular culture products that seek to capitalize on the free time and disposable income of the unoccupied viewer. This book argues that Gen X entertainment subjectivity lays the foundations for contemporary societ… Mehr

CHF 126.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-79364-234-9
  • EAN: 9781793642349
  • Produktnummer: 36326847
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 116 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.1 cm 333 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 333

46 weitere Werke von Robert Samuels:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.