Produktbild
Dianne G. (Hrsg.) Bystrom

Gender and Candidate Communication

VideoStyle, WebStyle, NewStyle

Buch

A poll as recently as 2000 revealed that a third of the population thinks there are general characteristics about women that make them less qualified to serve as president. As the public and the media rely on long-held stereotypes, female candidates must focus even harder on the way they want to define their own image through traditional mass media, such as television, and new forms, such as the internet. Gender and Candidate Communication digs deep into the campaigns of the last decade sifting through thousands of ads, websites, and newspaper articles to find out how successful candidates have been in breaking down these gender stereotypes.… Mehr

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Robertson, Terry (Hrsg.) / Banwart, Mary Christine (Hrsg.) / Kaid, Lynda Lee (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-94682-7
  • EAN: 9780415946827
  • Produktnummer: 1694945
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 630 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 630

8 weitere Werke von Dianne G. (Hrsg.) Bystrom:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.