Games and Simulations in Online Learning
Research and Development Frameworks
Nearly all early learning happens during play, and new technology has added video games to the list of ways children learn interaction and new concepts. Although video games are everywhere on Web sites, in stores, streamed to the desktop, on television they are absent from the classroom. Computer-based simulations, a form of computer games, have begun to appear, but it is not as wide-spread as email, discussion threads, and blogs.Games and Simulations in Online Learning: Research and Development Frameworks examines the potential of games in simulations in online learning, and how the future could look as developers learn to use the emerging c…
Mehr
CHF 105.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gibson, David (Hrsg.) / Prensky, Marc (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-59904-304-3
- EAN: 9781599043043
- Produktnummer: 2416964
- Verlag: Information Science Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 422 S.
- Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.7 cm 987 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 987
Über den Autor
Armin Bollinger war Leiter der Kulturabteilung am Institut für Lateinamerikaforschung und Entwicklungszusammenarbeit der Hochschule St. Gallen. Er bereist Südamerika seit 30 Jahren und hat, neben Erzählungen, zahlreiche Werke über Geschichte und Kultur Lateinamerikas veröffentlicht.
Bewertungen
Anmelden