Paul Baines
Fundamentals of Marketing
Buch
Based on the bestselling Marketing by Baines, Fill, Rosengren, and Antonetti, Fundamentals of Marketing is the most relevant, concise guide to marketing, combining the most essential theories with a global range of practitioner insights.
CHF 69.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Whitehouse, Sophie / Rosengren, Sara / Antonetti, Paolo
- ISBN: 978-0-19-882925-6
- EAN: 9780198829256
- Produktnummer: 33896641
- Verlag: Oxford Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 408 S.
- Masse: H24.6 cm x B18.9 cm
Über den Autor
Professor Paul Baines is Professor of Political Marketing and Associate Dean (Business & Civic Engagement) at the University of Leicester School of Business, UKDr Sophie Whitehouse is a Teaching Fellow in Marketing at the University of Leicester School of Business, UKProfessor Sara Rosengren is Professor of Marketing and Retailing; and Head of the Center for Retailing at the Stockholm School of Economics, SwedenProfessor Paolo Antonetti is Associate Professor of Marketing and Director of the Global Executive MBA at NEOMA Business School, France
37 weitere Werke von Paul Baines:
Ebook (EPUB Format)
CHF 161.00
Ebook (PDF Format)
CHF 161.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.