Produktbild
Joachim Von (Hrsg.) Braun

From Potentials to Reality: Transforming Africa's Food Production

Investment and policy priorities for sufficient, nutritious and sustainable food supplies

Buch

This book identifies ways in which Africa can realize its potential to secure a supply of food for affordable and healthy diets through the sustainable use of its own resources. The focus is on investment, cooperation, and policy action. The agenda proposed here is intended to be a long-term one, but one that should be initiated in the short term with concrete actions.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Admassie, Assefa (Hrsg.) / Baumüller, Heike (Hrsg.) / Tadesse, Getaw (Hrsg.) / Hendriks, Sheryl (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-631-85328-3
  • EAN: 9783631853283
  • Produktnummer: 37665492
  • Verlag: Peter Lang
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 334 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D2.1 cm 545 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 545

Über den Autor


Heike Baumüller is a project coordinator and senior researcher at the Center for Development Research (ZEF), University of Bonn, Germany. Assefa Admassie is a professor at the University of Addis Ababa, Ethiopia, and a senior fellow at the Center for Development Research (ZEF), University of Bonn, Germany.Sheryl Hendriks is a professor at the Department of Agricultural Economics, Extension and Rural Development, University of Pretoria, South Africa, and member of the Malabo-Montpellier Panel.Getaw Tadesse is the director of Bilateral Programs at AKADEMIYA2063, Rwanda.Joachim von Braun is a professor for economic and technological change and director at the Center for Development Research (ZEF), University of Bonn, Germany, and Co-Chair of the Malabo-Montpellier Panel.

23 weitere Werke von Joachim Von (Hrsg.) Braun:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.