Richard Hammond
Friction/Reward
Buch
Understand the relationship between friction, reward and competing alternatives to create successful customer experiences through the advice in this book from problem-solving consultant Richard Hammond.
CHF 25.80
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L024:
Lieferbar in 24 Stunden
Produktdetails
- ISBN: 978-1-292-23494-6
- EAN: 9781292234946
- Produktnummer: 29666353
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 216 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.4 cm x D1.4 cm 332 g
- Gewicht: 332
Über den Autor
Richard Hammond is a retailing expert, and Smart Circle is his problem-solving consultancy. Together with select subject-matter experts he tackles a wide range of retail challenges: from ‘big idea’ and format development to customer engagement and retail futurology. He is also the author of Smart Retail 4e.
51 weitere Werke von Richard Hammond:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.