Produktbild
Richard Hammond

Friction/Reward

Buch

Understand the relationship between friction, reward and competing alternatives to create successful customer experiences through the advice in this book from problem-solving consultant Richard Hammond.

CHF 25.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-292-23494-6
  • EAN: 9781292234946
  • Produktnummer: 29666353
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.4 cm x D1.4 cm 332 g
  • Gewicht: 332

Über den Autor


Richard Hammond is a retailing expert, and Smart Circle is his problem-solving consultancy. Together with select subject-matter experts he tackles a wide range of retail challenges: from ‘big idea’ and format development to customer engagement and retail futurology. He is also the author of Smart Retail 4e.

51 weitere Werke von Richard Hammond:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.