Produktbild
R. E. Batchelor

French for Marketing

Using French in Media and Communications

Buch

Written entirely in French, it is the first book of its kind to relate French language studies to central aspects of French marketing and advertising methods. The book deals in a straightforward manner with the language of marketing, media and communications as practiced in France. It provides a two-year course for students who wish to apply their French studies to a practical end and it contains a wide range of exercises, with model answers, aimed at improving knowledge of French and French marketing techniques.

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Chebli-Saadi, Malliga
  • ISBN: 978-0-521-58535-4
  • EAN: 9780521585354
  • Produktnummer: 1403596
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Französisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 372 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D2.0 cm 719 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 719

15 weitere Werke von R. E. Batchelor:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.