Produktbild
Lynn (Hrsg.) Bell

Framing Research on Technology and Student Learning in the Content Areas

Implications for Educators (Hc)

Buch

A volume in Research Methods in Educational TechnologySeries Editor Walter F. Heinecke, University of VirginiaThis book is a result of collaboration between NTLS and SITTE.Framing Research is targeted at individuals or small teams of educational researchers who areinterested in conducting high quality research addressing the effects of technology-enhancedinstruction on student learning. The book summarizes and unpacks the methodologies of a varietyof research studies, each situated in the context of school subject areas, such as science,mathematics, social studies, and English/language arts, as well as in the contexts of reading education,spe… Mehr

CHF 120.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Schrum, Lynne (Hrsg.) / Thompson, Ann D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-59311-707-8
  • EAN: 9781593117078
  • Produktnummer: 4234487
  • Verlag: Information Age Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.5 cm 460 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 460

3 weitere Werke von Lynn (Hrsg.) Bell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.