Produktbild
Ian (Hrsg.) Yeoman

Festival and Events Management

Buch

Looking at the central role of events management in the cultural, tourism and arts industries, this title examines the following: events and cultural environments; managing the arts and leisure experience; and, marketing, policies and strategies of art and leisure management. It also provides illustrations of the event management operation.

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Robertson, Martin (Hrsg.) / Ali-Knight, Jane (Hrsg.) / Drummond, Siobhan (Hrsg.) / McMahon-Beattie, Una (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7506-5872-0
  • EAN: 9780750658720
  • Produktnummer: 2119213
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 440 S.
  • Masse: H23.1 cm x B16.6 cm x D2.3 cm 676 g
  • Gewicht: 676
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Associate Professor, Victoria University, New Zealand

20 weitere Werke von Ian (Hrsg.) Yeoman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.