Ian (Hrsg.) Yeoman
Festival and Events Management
Buch
Looking at the central role of events management in the cultural, tourism and arts industries, this title examines the following: events and cultural environments; managing the arts and leisure experience; and, marketing, policies and strategies of art and leisure management. It also provides illustrations of the event management operation.
CHF 89.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Robertson, Martin (Hrsg.) / Ali-Knight, Jane (Hrsg.) / Drummond, Siobhan (Hrsg.) / McMahon-Beattie, Una (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7506-5872-0
- EAN: 9780750658720
- Produktnummer: 2119213
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2003
- Seitenangabe: 440 S.
- Masse: H23.1 cm x B16.6 cm x D2.3 cm 676 g
- Gewicht: 676
- Sonstiges: Professional & Vocational
Über den Autor
Associate Professor, Victoria University, New Zealand
20 weitere Werke von Ian (Hrsg.) Yeoman:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.