Produktbild
John (Hrsg.) Dixon

Farming Systems and Food Security in Africa

Priorities for Science and Policy Under Global Change

Buch

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Garrity, Dennis P. (Hrsg.) / Boffa, Jean-Marc (Hrsg.) / Williams, Timothy O. (Hrsg.) / Amede, Tilahun (Hrsg.) / Auricht, Christopher (Hrsg.) / Lott, Rosemary (Hrsg.) / Mburathi, George (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-03-208214-1
  • EAN: 9781032082141
  • Produktnummer: 36093239
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 674 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 1'506 g
  • Abbildungen: farb. Abb.
  • Gewicht: 1506

Über den Autor


John Dixon is Principal Adviser Research & Program Manager, Cropping Systems and Economics, Australian Centre for International Agricultural Research (ACIAR), Canberra, Australia.Dennis Garrity is Senior Fellow at the World Agroforestry Centre (ICRAF), based in Nairobi, Kenya, UNCCD Drylands Ambassador, and Chair of the EverGreen Agriculture Partnership.Jean-Marc Boffa is Director of Terra Sana Projects and Associate Fellow of the World Agroforestry Centre (ICRAF), Nairobi, Kenya.Timothy Olalekan Williams is Regional Director for Africa at the International Water Management Institute (IWMI), based in Accra, Ghana.Tilahun Amede is Principal Scientist and Systems Agronomist at the International Crops Research Institute for Semi-Arid Tropics (ICRISAT), Nairobi, Kenya.Christopher Auricht is Managing Director of Auricht Projects, a niche international consulting firm based in Adelaide, Australia.Rosemary Lott is Director of Vegetation Connections Pty Ltd, and an Assistant Director, Australian Government Department of Agriculture, Canberra, Australia.George Mburathi is a former FAO Deputy Regional Representative for Africa, Nairobi, Kenya.

52 weitere Werke von John (Hrsg.) Dixon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.